FSS MOD Elvis (Stern 2004)

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Morttis
    Participant
      @morttis

https://vpinball.com/VPBdownloads/fss-mod-elvis-stern-2004/

This is a modification of the JP Salas table, conversion to the FSS (Full Single Screen) format by me.

All the modification was done through Nick’s guidelines (Arconovum). Thank you very much for the guide videos.

Well, I hope you like it, you can improve it, but it’s a great start to have fun in this table format.

Thanks to everyone involved in creating Visual Pinball and creating the tables, without you the fun would not be the same.

*And I’m sorry if english was bad … my native language is portuguese.

6 users thanked author for this post.
      energumeno
      Participant
        @energumeno

Muito obrigado por tudo traballo em tudas mesas.no sabia lo de fss .voy am probarlo.

i falo aragotugues( mezcla español, gallego portugues )que falamos en una construcao de eu parque eolico.eu 30-40% de jefes , gruistas.encofradores son portugueses.(y aragon esta lejos de portugal).

lo que mas se oye toudos dias:

,mecagon dios au puta caralho

Morttis
        Participant
          @morttis

Muito obrigado por tudo traballo em tudas mesas.no sabia lo de fss .voy am probarlo.

i falo aragotugues( mezcla español, gallego portugues )que falamos en una construcao de eu parque eolico.eu 30-40% de jefes , gruistas.encofradores son portugueses.(y aragon esta lejos de portugal).

lo que mas se oye toudos dias:

,mecagon dios au puta caralho

hehehe que bueno hombre… las FSS son fantásticas para juegar cuando solo tenemos una pantalla… la verdad me gusta mas juga en esta configuración que en FS o Desktop… saludos… que desfrute las mesas… saludos

JediWizard
          Participant
            @jediwizard

Amazing table, been wanting to play this one. :good:

Health is Wealth:Knowledge is Power

Health is Wealth:Knowledge is Power

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)

Forums are currently locked.

©2024 VPinBall.com

Log in with your credentials

Forgot your details?